Przejdź do treści
Dołącz do naszego zespołu!

Pracuj w międzynarodowej Grupie rozwijając swoje talenty.

HR Business Partner

Kraków, Polska

Co oferujemy?

  • Możliwość rozwoju ścieżki zawodowej zgodnie z zainteresowaniami i posiadanymi talentami.
  • Stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Młody i energiczny zespół współpracowników.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje.
  • Dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Współpraca z kadrą menedżerską w procesach HR związanych z rekrutacją, zatrudnianiem, oceną pracowniczą, budowaniem zaangażowania i rozwojem pracowników.
  • Koordynowanie programów rozwojowych pracowników.
  • Organizacja i koordynacja szkoleń (w tym analiza potrzeb szkoleniowych, współpraca z firmami szkoleniowymi, zarządzanie dokumentacją szkoleniową) oraz prowadzenie niektórych szkoleń wewnętrznych.
  • Wdrażanie i aktywny udział w projektach HR.
  • Współpraca z biznesem w budowaniu planów sukcesji stanowisk i rozwoju talentów.
  • Zapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia poprzez organizowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne.
  • Przygotowywanie zestawień, raportów oraz prezentacji z zakresu monitoringu i analizy wskaźników HR.
  • Udział w opracowaniu i uaktualnianiu procedur HR.

Czego oczekujemy?

  • Min. 2 letnie oświadczenie w obszarze HR.
  • Znajomość języka angielskiego i polskiego jest niezbędna; znajomość języka niemieckiego mile widziana.
  • Znajomość oraz doświadczenie w zakresie wspierania procesów HR-owych w dużych organizacjach (rekrutacja, szkolenia/rozwój, ocena pracownicza, planowanie i budżetowanie zasobów).
  • Wiedza z zakresu HR miękkiego i twardego (w tym prawa pracy).
  • Doskonała znajomość obsługi komputera, doświadczenie w pracy z systemami (Erecruiter, Office 365).
  • Wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej.
  • Zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów.
  • Samodzielność w działaniu i łatwość w podejmowaniu decyzji/proponowaniu rozwiązań.
  • Dbałość o jakość doświadczeń pracowników, menedżerów oraz kandydatów.
  • Zobowiązanie do zachowania najwyższego poziomu poufności w odniesieniu do danych osobowych, a także informacji o wynagrodzeniach i świadczeniach.
Aplikuj

Obserwuj nas w social mediach

Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Bądź na bieżąco i sprawdzaj, co u nas słychać.